Soutěž

21.04.2015 14:03

Za účast v soutěži jste mně celkem zklamali, čekala bych, že se zúčastní více lidí, ale nevadí :D

×-×-×
SPRÁVNÉ ODPOVĚDI:
-
1. Jsem nejstarší z jednoho velkého rodu ve městě. Mám dvojče, bratra. Má rodina je spojencem rodiny Riastenů. Ve svém klanu zaujímám velmi vysoké a respektované postavení. Kdo jsem?
Odpověď: Sukubus Mystic
 
2. Mám tři sourozence, z toho jen dva žijí. Jeden čas jsem vedl Hevezar v době jeho slávy, o své postavení jsem přišel při napadení jedné větší rodiny. Zemřel jsem v rukou své tety, oživl jsem díky své sestřenici. Kdo jsem? 
Odpověď: Thomas Riasten
 
3. Ve městě nejsem nijak významnou osobností a ani nijak známou, venku se moc neukazuji. Mám sestru, která chodí s jedním z bratrů Riastenů. Mám psa. Kdo jsem? 
Odpověď: Äyreka Lancaster
 
4. Ve městě jsem napadl mnoho osob, některé i víckrát a dalo by se říct, že nejsem zrovna dvakrát oblíbený ve městě. Mám dva bratry, se kterými jsem nikdy nevycházel. Kdo jsem? 
Odpověď: Sephiroth Wallpaper
 
5. Ve městě jsem nová a nevýrazná. Mám magické ojedinělé schopnosti a jako jediná ve městě umím ovládat vodu. Jsem příčinnou toho, proč Max Kern chce vůdčí postavení Hevezaru a Domstolenu. Kdo jsem? 
Odpověď: Fleur de la Levesque
 
6. Ve městě jsem byl již jednou, odešel jsem a nyní jsem se znovu vrátil. Mám sestru a oba patříme k silnému rodu Whitů. Kdo jsem? 
Odpověď: Klaus White
 
7. Ve městě jsem nově, po pár dnech co jsem dorazila do města, jsem se přidala ke zcela novému klanu, nebo-li smečce. Kdo jsem? 
Odpověď: Gea Asdottir
 
8. Narodil jsem se zde, v Xeniasu. Moji rodiče se rozešli kvůli mému otci, který mně již jako dítě zavrhl a pohrdal mnou. Nyní mám náhradního otce, patřím k jednomu ze silnějších klanů. Kdo jsem? 
Odpověď: Matthew Shironome-Riasten
 
9. Kdysi jsem bydlela ve městě, ale byla jsem zavražděna jedné únorové noci. Oživla jsem až díky organizaci SLUV. Mezitím, co jsem byla mrtvá, se má vražedkyně vyspala s mým přítelem. Při setkání s ní jsem jí málem zabila a doteď k ní chovám velkou nenávist. Kdo jsem?
Odpověď: Ness Reshre
 
10. Jsem z rodu Riastenů. Celá staletí jsem byl vězněn kvůli činům, které jsem napáchal a až nedávno jsem utekl díky jedné osobě, také z mého rodu. Kdo jsem? 
Odpověď: Scott Riasten
 
11. Jsem z velkého silného rodu, ale jako jediný jsem jiné rasy, tudíž také patřím do jiného klanu, kde mám obyčejné postavení. Mám dvojče, bratra, z rodiny jsem jeden z nejstarších. Kdo jsem?
Odpověď: Abbadon Mystic
 
12. Jsem z velkého rodu, přesněji z rodu Riastenů. Mou sestřenicí je Mirrala Riasten, mými bratranci Joe a Thomas Riastenovi, jako malá jsem trávila čas se svou sestřenicí. Ovšem, ani jeden z bratranců toho o mně moc neví. Kdo jsem? 
Odpověď: Megan Riasten
 
13. Jsem bratrem celkem známé osoby ve městě, kdysi hodně nenáviděnou. Jsem ze dvou silných rodů, bohužel jednu stranu rodiny mi vyhladili. Kdo jsem? 
Odpověď: Owen Riasten Handal-Hakimi
 
14. Do města jsem přišla jako člověk, toužila jsem po tom stát se upírem, ale má touha se mi nesplnila a já se stala vampýrem. Ze začátku jsem odmítala přijmout svůj nový život a i dnes s tím mám trochu problémy. Pokrevně patřím k velké silné rodině. Kdo jsem? 
Odpověď: Chiara Uransakelige-Riasten
 
15. Ve městě jsem celkem známá, přátelím se s většinou z rodu Riastenů. Mám dva bratry, jeden z nich je dokonce mé dvojče. Patřím k jedněm z nejstarších osob ve městě. Kdo jsem? 
Odpověď: Katherine White
 
×-×-×
 
BODY:
Tarra - 24 bodů
Gea - 22 bodů
Akira & Jake - 20 bodů
×
Tudíž:
1. Místo - Tarra
- Dva libovolné elementy na jakoukoliv postavu + možnost další sys. postavy
2. Místo - Gea
- Libovolný element a dvě libovolné schopnosti na jednu postavu
3. Místo - Akira & Jake
- Jedna schopnost na libovolnou postavu + možnost další sys. postavy
 
×-×-×
 
#Mirrala

Soutěž

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek