Herní akce

21.05.2014 14:26

Okay, pár lidí tu dalo návrh na herní akci, tak jí tu (snad O-o) budete mít :D dolů do komentářů mi pište nějaké návrhy, a já pak jeden z nich vyberu. Jen chci dodat, že naše perverzní potvůrky (tím mířím právě a speciálně na Katherine! :'D) si tentokrát nebudou válet šunky na gauči, ani nikde na pláži nebo se opíjet v baru, ale taky zažijí noční můru :D tím je myšleno to, že to má být nějaká horrorovka, takže posílejte své horrorovky do komentářů, jsem na to zvědavá :D

Návrhy na horrorovku >:3

Rozhovor

Randy a Kuky | 23.05.2014

Teď uvidíte přepis rozhovoru Kuky a Randy. První uvozovky patří Kuky, další Randy atd.
,,Ježíš, to bude vzrůšo."
,,Nebude a já se bojim."
,,Nebuď furt taková, já myslím, že kdyby tu přišla nová rasa, třeba mimozemšťanů, tak..."
,,...byses v něj mohla změnit a byla bys mimozemšťan. To by se ti líbilo ?? "
,,Já bych se schovala. Pošlu to prezidentce Mirrale a uvidíme, co z toho vznikne. "
,,Hm, uvidíme."

V rozhovoru Kuky chtěla říci, že by si přála novou rasu, která by nadále zůstala ve hře. Proměnila by část hráčů na Xeniasu na svou rasu a byly by z toho problémy.

Re: Rozhovor

Mirrala | 23.05.2014

Uhm ... prezidentce Mirrale ?? Tobě hrabe? O-o

Re: Re: Rozhovor

Kuky Sprites | 23.05.2014

Už to tak bude :D

*už jí fakt hráblo*

Sidney | 22.05.2014

Tákže, Sidney má zase ty pošahané nápady a hlasuje pro apokalypsu (aneb konec světa). :D

Re: *už jí fakt hráblo*

Randy | 26.05.2014

,,To by asi skončil celý Xenias, a to by se mi moc nelíbilo."

Re: Re: *už jí fakt hráblo*

nina | 30.05.2014

mě taky ne

Přidat nový příspěvek