Slušnost? Kde je? Zamysleme se tedy, než začneme ostatní ignorovat nebo je urážet.

05.09.2014 19:48

Tak jo, už párkrát jsem viděla, že se já, adminstrátoři či ostatní hráči na něco ptají a ostatní je ignorují.. já chápu, že když na otázku neznáte odpověď tak neodpovíte, věřím že neignorujete lidi naschvál.. ale přeci je slušnost odepsat alespoň něco, ku příkladu „Nevím :/“ to je pět písmen za slušnost.. občas se stane že nevnímáte.. ano, to se dá omluvit ale neAFKujete snad pokaždé když se někdo zeptá, ne? .-. Další možnost, píšete příspěvek do hry a než by jste stihli odepsat tak se tázající raději vytratí, protože se cítí být ignorován.

Trochu zrealizuji, jestliže se Vás ve škole spolužák nebo kolega v práci na něco zeptá automaticky odpovíte. Nebo odejdete a mlčíte? To je téměř to samé v chatu, na chatu člověk odejde a v realitě má člověk právo se urazit. Uznejte sami, jen se zamysleme a máme tady jasné srovnání, je to slušnost, tak se prosím pokuste odpovídat alespoň nějakým způsobem. Dochází pak totiž ke zbytečné snížení nálady tázajícího se, apod.. nebudu tu věnovat všechen čas tomuto textu, který Vás žádá..

1. Pokud budete vnímat apod., neignorujte lidi na chatu, aby je potom nemrzelo že jsou ignorováni.

2. Můžete se ptát na cokoli, ale pochopte že některé věci mohou být buďto příliš osobní a nestojí za odpověď a nebo to mohou být nepodstatné blbosti, které nestojí za odpověď (Nebudu uvádět příklady, musíte se před tím než něco řeknete sami zamyslet zdali je to vhodná otázka.)

 

Já Vás nechci tímto textem do ničeho nutit nebo Vás urazit, jen jsem vám chtěla vysvětlit, že část lidí tady, je v celku citlivá a takových se dotkne i ignorace. Ano takových lidí tady není málo, přiznejme si že jsme takoví skoro všichni, akorát málo kdo z nás si to přizná.

Vy se těšíte na chat a pak přijdete, Bum.. a jste ignorováni.. jako vážně? Textová RPG je založena na základech skupiny různorodých jedinců, kteří se mají navzájem tolerovat, neurážet se a neignorovat jejich otázky či názory.

X

Textová Role Play Game je o zábavě, nikoli o zkažené náladě kořenící v událostech na chatu. RPG Nás má navést dohromady, přimět nás pracovat ve skupině, pracovat s textem a zase pracovat ve skupině nebo ve dvojici. Slučovat nás dohromady a přinášet nám zábavné a záživné zážitky z našich her. Zabavit nás a naučit chápat ostatní jedince, jedince jejichž originalita je v každém z nás a my jí musíme přijmout a chovat se k ostatním slušně a brát je jako plnohodnotného člena rodiny, ano textové RPG rodiny, která se skládá z mnoha povah, mnoha duší, mnoha jedinců, mnoha srdcí, ale jen jedné rodiny. Rodiny Xeniasu do které všichni patříme a patřit vždy budeme, pokud se nerozhodneme odejít. Rodina, jejíž srdce je v každém z nás, rodina, které záleží na tom jak se ostatní cítí a co prožívají. Jen jedno slovo, „Rodina.“ Rodina, která Vám bude chtít pomoci, poradit Vám a přijmout Vás mezi sebe.

Víte proč tohle děláme? Protože my nejsme obyčejná rodina, my jsme „Xeniaská Rodina.“ držíme spolu. A vy co jste to pochopili teprve teď, znovu..

„Vítejte do rodiny.“

 

*Katherine*

Zde se můžete vyjádřit:

Kez by to fungovalo

Jirina | 02.06.2016

Je to velice smutne, protoze pokud je ignorance března vec je jasne ze vztahy jsou jen velice povrchni A O TOM TO JE chceme byt tak povrchni , nevsimavy, zahledeni do toho sveho, videt metr pred sebe? Bohuzel priklady poldi dalsi a dalsi...

..

Amori | 12.09.2014

Přiznávám, že někdy pořádně nevnímám jelikož se začtu do knihy nebo něčeho jiného. A sama vím, že kdy se pořádně začtu nevnímám pořádně své okolo jak tak tak realně, kolikrát je mi vyčítano, že se snadno začtu a do něčeho a plně se tomu věnuji. Pokud jsem někomu neopověděla velice se omlouvám jsem prostě člověk co se snadno ponoří do své fantazie a nelehko se mi pak od ní odtrháva.

...

Rebekah | 08.09.2014

Já jsem vešla do chatu a pozdravili mě asi jen 3 lidi mě pozdravili...A je nás tam asi 6...

Přidat nový příspěvek