> PLES <

26.01.2015 16:52

Akira mi dnes navrhla, že by se v pátek mohl konat ples. Po dlouhém uvažování (fajn .. 1 minuta o,o) jsem se rozhodla ples udělat, žádná horrorovka, žádné vraždění, které mi už taky trochu lezlo krkem .. alespoň by si postavy udělali hezký večer, po delší době se viděli s dalšími a podobně .. samozřejmě, co bych to nebyla za baviče, kdyby tam nebyl náš tradiční alkohol, že? No, pokud by to i vyšlo *koukne na Ak, která má plán* tak by se tam možná objevila i nějaká ta droga (tohle už nepatří k mým nápadům, toto navrhla ta červená o,o). Hra by se opět odehrávala na fórumu, přece jen je tam (podle mého) větší klid a nikdo tam neotravuje, pokud se bude chtít někdo přidat, přidá se, příspěvky ostatních tam jednoduše uvidí :)

Ples by byl v pátek (tento pátek), typuji to tak na 17:00-17:30, pokud někomu vyhovuje jiný čas, může se ozvat do komentářů :)
Hra by pro tentokrát běžela bez vypravěče (možná by jen chvilkami zasahoval, aby jsme se někam pohnuli) a děj by běžel zcela volně .. Bylo by dobré, kdyby si na sebe postavy vzali tradiční oblečení v podobě smokingů a šatů (>:D).
Bylo by dobré, aby jste se i taktéž ozvali v komentech, kdo všechno by se zúčastnil a pokud nevyhovuje čas, tak napsat, od kolika můžete :)
#Mirr

..

:3

Aki | 28.01.2015

Já a mé postavy se zůčastníme 100 :D

Re: :3

Mirrala | 28.01.2015

Akina :3

Hlásím se

Lukas | 26.01.2015

Já vlastně ani nevím proč sem píšu.. je to jasné :D
Alkohol.. drogy.. tam Lukas nesmí chybět, ale jsem dost zvědav jestli ho Akíšku navlíkneš do společenského obleku.. :'D

Re: Hlásím se

Mirrala | 26.01.2015

Akina už se připravuje na vyrabování tvého skladu drog .. :DD

Re: Re: Hlásím se

Lukas | 26.01.2015

Drogy .. "nevím" o čem to mluvíš :'D
Má smůlu.. q.q

Re: Re: Re: Hlásím se

Mirrala | 26.01.2015

Vůbec o ničem ,,nevíš" .. no nevadí, stejně mám úplně boží (je naprosto hroznej ale mě se to líbí o,o) nápad jak tam ty drogy schovat >:D nebudu se divit, až někdo toho sní víc a bude ležet pod stolem .. *ta představa* :'D

Přidat nový příspěvek