Návhr na akci

03.05.2015 17:57

Napadl mne už před dlouhou dobou jeden návrh na další akci :)

Šlo by o to, že by se postavy ocitly v obyčejném lidském světě a v podstatě by ,,začínaly odznova". Tzv., byly by lidé a neznali by nikoho, každý by jim byl zcela cizí (kromě rodinných příbuzných). Samozřejmě, byly by teenageři a hlavní ,,upoutávkou" by byla školní docházka.

Celkem mi totiž vrtalo hlavou, jak by to dopadlo, kdyby měli všichni začít odznova. Zda by spolu někdo nevycházel, nebo naopak vycházel.

Snad mne všichni chápu *pochybuje*

Své názory mi posílejte do komentářů :)

Názor?

:'D

Gea | 10.05.2015

*Kouká na své postavy, hlavně na Geu* Chudák Gea... tu asi učitelky rovnou přerazí x'DDD ... Ale neni to špatný nápad. xD

...

Tarra | 08.05.2015

Můj názor znáš, ale i přesto to píšu sem
Souhlasím ^^

...

Yiwe | 07.05.2015

No, představa toho že by chudák Yiwe nemohla být alespoň na chvíli vlčicí.. Chudák
Přesto souhlasím :)

Re: ...

Mirrala | 07.05.2015

Neva-zí .. přežije :D

názor

Tylor | 05.05.2015

nie :D

^~^

Aki | 05.05.2015

My uz jsme spolu o tom kecaly a ja souhlawim :3

ehm..

Dai | 04.05.2015

Nechci..:'D..

Přidat nový příspěvek