Jedeme hard!

27.05.2014 14:50

Jo, mám zase náladu na vymýšlení, a jaksi mně napadlo, udělat akci v podobě šíleně kruté mega párty (>:3). Ya, já už myslím jen na alkohol (tradičně :'D) a naše milá Akira, hned myslela na to druhé, co mně napadlo (:D), nestydím se za to a klidně to napíšu (^^") > Akinka hned myslela na sex (:'D). Samozřejmě, mně jako perverzáka, se tenhle nápad zalíbil a tím jsem se rozhodla, že bude akce omezená pouze pro pár lidí (nic ve zlém pro ostatní :D) co jsou jakž takž více perverzní (:D), není pro mně problém, dát do hry i někoho, koho bychom mohli zaučit (>:3). Nejlepší by bylo, kdyby se zůčastnily tito lidé:

Akira

Katherine

Rebekah

Arian

Amori

Elizabeth

Benjamin

Beatrix

Jenn

Liam

- Celkem deset, se mnou jedenáct (>:D)

Den konání akce ještě není jistý, to se určí po dohodě, každopádně by byla akce příští týden ve čtvrtek (5.června). Bylo by dobré, aby jste si na to udělali čas ^^

×××

Party by se konala v jednom větším baráku (vila >:3) půl kilometru od města. Nechyběl by alkohol, pár drog, a naše oblíbená činnost > sex *potichu se chichotá*. Předem upozorňuji, že se touto akcí mohou narušit vztahy mezi některými lidmi (Ya, Mirrís má už něco v plánu :3 *kouká na Akiru*). 

To by bylo vše, pokud by se někdo chtěl přidat, není problém se ozvat ^^

Vyjádření?

Oh *-*

Beatrix | 30.05.2014


Vrrr…Uvidím, jestli v tuto dobu nebudu někde s kámoškama šmejdit venku s Bubble Tea v hubě. Jestli ne, možná se stavím :3 Záleží dle času ^^

Koukání

Kuky | 28.05.2014

Já se budu koukat. Bude to zajímavý xDDDDDD

:D

Sidney | 28.05.2014

První reakce na tuhle akci... Sidney není úchyl! :D nechci se zúčastnit, ale budu vám asi oxidovat na chatu a číst vaše příspěvky. :D

Re: :D

nina | 28.05.2014

muzu se ucastnit misto sidney

Proč to já musím prošvihnout ?! -.-

Florencie | 28.05.2014

Och vážně tahle akce mi bude chybět a bude mi líto, že o ní příjdu, ale já se sem dostávám jen ve škole nějak přes počítače, abych mohla odpovídat. Bohůžel budete muset beze mě a bez mého slitého psycho Jamesíka :D. Jinak Akino, mohla bys aspoň odepisovat na hru na Rodlu :D.

Přidat nový příspěvek