HRA

31.05.2014 19:26

Akira, Katherine, Rebekah, Liam a "pár" dalších bytostí jsou pozváni na velkou párty, která se budek onat ve větší vile půl kilometru od města hned u lesa. Začátek bude přesně v 20:00 hodin, těsně po setmění. Všichni dorazí, baví se, párty je v plném proudu. Alkohol teče proudem a rozhodně nechybí i pár té trávy, kterou tam někdo donesl. Všichni už v sobě mají pár těch promile a nevšimnou si, že dovnitř vtrhlo pár neznámých hostů a začali dělat bordel. Nejsou to lidé, upíři, vlkodlaci ani démoni, je to zcela nová rasa > přízraky. Přízraky mají ojedinělou schopnost vysávat někomu duši a tím ho připravit o "ochranu". Pár hostům se to stane, přízraky jim vysají duši a tím je oslabí. Hosti, kterým uhyne duše, zpanikaří a vyvolají tak mezi všemi zmatek. Ostatní nechápavě začnou panikařit. Přízraky, jež nemají vyvinuté všechny smysly, nepoznají paniku a strach a budou si myslet, že jde o útok, načež začnou útočit svým vzácným elementem > temnota. Lepkavá hmota se přilepí na všechno, čeho se dotkne a jen tak se neodlepí. Pár lidem se podaří utéct do lesa, načež je pár přízraků bude pronásledovat ... Kam doběhnou? Zachrání se? A co se stane s těmi, co se nedostali ven z vily?

×××

19:07Katherine: Nějak jsem dnešní den neřešila, podívala jsem se na hodinky a najednou potichu sykla. "Už je tolik?" pomyslím si a rychle vyrážím na cestu do vily. / Chriss: Byl jsem na cestě do vily. / Max: Již jsem byl skoro na místě. 
19:08Reb: Byla jsem na cestě do vily./ Elena: Byla jsem taktéž s Rebekou na cestě do vily a měla jsem nový účes. / Klaus: Stál před dveřmi. / Kol: Postával u vily a zkoumal jí. / Elijah: Byl s Kolem. 
19:10Arian: Posledních pět minut jsem strávila sezením a kontrolováním hodin. Už jsem stejně neměla co dělat. Poté jsem se zvedla a zamířila do vily. 
19:11Will: Potichu zavrčím a doháním Chrisse "To si fakt nemohl počkat?!"nevrle na něj koukám.*nevraž nevraž*myslím si pořád dokola *Ikdyž...ne ne za tamto na něj nemžeš být milá*pomyslím si /Tess:Nemohla sem uvěřit že sem se nechala od Amori přemluvit at tam jdu..i když ted bych se potřebovala pořádně odreagovati.
19:13Liam: Ještě jsem se postaral o Chacciho a doufal, že mi mezitím nezničí celý dům. Pak jsem vyrazil ven, a šel směrem do vily. Měl jsem takový smíšený pocity. Docela jsem se těšil, ale že bych to nějak extra prožíval, to zase ne.
19:15Mirrala: Kráčela jsem si to v klidu po posledních ulicích města, které byli tradičně vyhlazené a neustále se ohlížela na Pansy, která za mnou šla jako šnek. "Hni sebou" zavrčím a zastavím se, aby mně trochu došla./Pansy: Jen něco nevrle zamumlám a dojdu jí. "Proč jsme si nevzali auto? Budou mně bolet nohy" zamračím se a jdu dál.
19:18Katherine: Nějak jsem z rychlého tempa přešla na pomalejší, kam se hnát *měli by si zvyknout že nikdy nechodím včas* ušklíbnu se. Již jsem skoro tam. / Chriss: "Uhm" otočím se a koukám na Will jen se lehce pousměji a počkám na ni, chytnu ji za ruku a jdeme dál. / Max: Je skoro u vily.
19:19Reb: Klaus: Kol: Elijah: Již stojí u vily a čekají na Elenu a Rebeku :DD/ Elena a Rebekah: Jdou :D
19:22Arian: Došla jsem k vile a uviděla Klause a další dva.(netušim jestli znám zbytek :D) „Ahoj“ zamumlala jsem a ohlédla se směrem, kterým se dívali. Vzadu šli Reb a ještě jedna dívka, tak jsem tam čekala taky. Přece nemusim být první. 
19:24Will: Povzdechnu, radši bych zas něco řekla, ale radši mlčím koukám se od země, stisknu mu ruku trošku pevněji../Tess:Už jen pár kroků a jsem skoro tam..
19:27Liam: Došel jsem k vile, kde už někteří stáli a mezi nimi byl snad jediný člověk, kterého jsem z nich znal. Arian. „Ahoj“ pozdravil jsem všechny a trochu bázlivě se podíval n Ar. Ani bych se nedivil kdyby mi teď utrhla hlavu. 
19:30Mirrala: //Děj: Někdo vevnitř uviděl pár pozvaných stát před vilou a tak doběhl ke dveřím, odemkl je, otevřel je dokořán a odběhl se rychle schovat do druhé části vily.// Protočím očima a přidám do kroku. "jestli půjdeme takhle pomalu, tak tam budeme mezi posledníma. Ne, že by mi to vadilo, ale spíš tam nedojdeme vůbec" řeknu. Přestala jsem si jí všímat a šla si svým krokem dál za město./Pansy: "Musíš všude být mezi prvními ... A ne že ne" řeknu a jen se ušklíbnu, následuji jí.
19:33Katherine: Dojdu k vile kde stojí dost známých lidí "ahoj všeci" mile se usměji a shlédnu je pohledem. / Chriss: Už jsme byli téměř u vily "aby jsi mne nerozmačkala" pousmál jsem se. / Max: Již je u vily a čeká zdali někdo vejde, nechce jít první. 
19:35Rebekah1: Klaus: "Čau." ohlédl se a vešel dovnitř. / Kol: "Já už nebudu čekat" zamračil se a vešel dovnitř./ Elijah: Já jsem tu ještě čekal. / Rebekah: Zastavila se. "Ahoj" zamávala Arian a poté šla dále. Dohnala Elenu. / Elena: Šla dále a poté se ohlédla dozadu za Bekh.
19:38Will: "Idiote.."zamumálm,nesnáším kdy si ze mě utahuje../Tess:Dojdu tam neklidně, koukám na všechny a mlčky jdu..
19:39Liam: Kývnul jsem na pozdrav všem, co přišli a radši jsem mezi prvními rychle vešel do vily. Zastavil jsem se kousek od dveří a prohlížel si to tu.

19:43Mirrala: //Děj: Vše už bylo v hlavní místnosti připravené. Stačilo pouze projít chodbou až nakonec, zahnout doleva a ocitnout se tak ve velké místnosti, kde bylo vše, co je potřeba. Největší ozdobou byli velké repráky.// Kašlala jsem na její nevrlou a opět podrážděnou povahu a rozběhla se, abych tam byla dřív. Zastavila jsem se, když byla velká vila na dohled. Pousmála jsem se a pomalým krokem šla dál./Pansy: Zavrtím nechápavě hlavou a též se rozběhnu. Bylo by docela blbé přijít jako poslední. Zastavila jsem kousek za Mirr a zůstala stát na místě.

19:45Katherine: Vešla jsem dovnitř, pohledem jsem hledala Mirr. / Chriss: "Notak" pousměji se a dorazíme, vejdeme dovnitř./ Max: Procházel již téměř před vilou, vešel dovnitř ale čekal u hlavních dveří.
19:50Rebekah1: Už jsem s Elenou stála u vily. / Kol: Klaus: "Konečně" řekli oba na ráz. / Elijah: "Tak tady jste"
19:55Arian: Přišli další známé i neznámé tváře. Všechny jsem je monotónně pozdravila, otočila se ke dveřím a vešla dovnitř, kde postával Liam. Mlčky jsem okolo něj prošla a šla dál.
19:55Will: "Ale noták.."zopakuji potichu a nasleduji ho,klidně../Tess:Kdy vchází všimne si Maxe, ušklínu se jen a jdu radši dál *Měla sem zůstatdoma..to bude dlouhá noc..*pomyslím si neklidně a jdu..
19:58Liam: Všimnul jsem si, že kolem mě prošla Ar a konečně si uvědomil, kde stojim. Trochu pomaleji než obvykle jsem se vydal dál.
20:01Mirrala: "Hni sebou, nebo mi všechen alkohol vypijou" řeknu a pousměji se. Opět jsem nad ní mávla rukou a zrychlila do kroku. *Nevypijou mi to* pomyslím si./Pansy: Protočím očima. "Tebe zajímá jen chlast, že?" řeknu a prohrábnu si vlasy. "Ale nech mi taky něco" usměji se a znovu ji doběhnu. //A Mirr v příštím kole vlítne na chlast :D
20:04Katherine: Byla uvnitř a rozhlížela se. / Chriss: Povzdechne si a dojdou k ostatním "Ahoj" pozdravím. / Max: Jeho vlčí čich něde cítí Mirr, netrpělivě čeká u vchodovek. 
20:07Rebekah1: Rebekah: Jakmile jsme s Elenou vešli, tak jsem začala hledat nějaké pití. / Elena: Hned si vzala Whiskey. / Kol: Klaus: Elijah: Stáli a dali si nějaké pití.
20:14Arian: Vzala jsem si whisky a někam se posadila. *Možná bych se ještě mohla vrátit* pomyslela jsem si. Nebyla jsem si tak úplně jistá, co tu vlastně dělám. 
20:17Will: Sem mírně schovana za Chrissem, a zvědavě je sleduji přemyšlím co říc, ale aspon jednu větu bez uražek nebo svých blbých poznamek. :D/Tess:Vejdu, vidím mnoho neznámých osob je to celkem uklidnujicí lepší než ,aby mě znali, jdu sednu si koukám opatrně okolo..
20:19Liam: Bylo tu na mě možná až moc neznámých tváří, ale tak s tím jsem musel počítat. Přemýšlel jsem, co si dám. *Bože proč jsem zrovna v tomhle tak vybíravý* povzdechl jsem si.
20:24Mirrala: Doběhla jsem ke vchodu, kde stál Max. "Ahoj" pozdravím ho a vtrhnu dovnitř. Ihned jsem zamířila ke stolu s alkoholem a hledala lahev vodky. "Ne, ne, ne, ne ... Jen to ne" mumlám si pro sebe a chytnu se za vlasy. *Kterej žid sem nedonesl vodku?!* syknu v mysli a povzdechnu si./Pansy: Též jsem vešla dovnitř, ale bez pozdravu ke klukovy, co stál u dveří. Došla jsem k Mirr a zasmála se "chudinko" věnuju jí provokativní pohled a rozhlédnu se po místnosti.
20:29Katherine: Došla jsem ke stolu s pitím a pousmála se. Prsty jsem se prošla po stolku a nalila si většího panáka whiskey. Uvidím Mirr "Ahoj, neboj to bude dobrý" řeknu ironicky a zasměji se./ Chriss: Byli u stolku s pitím, pevně držel Will. "Dáš si něco?" pousmál se. / Max: "Ahoj" vydal se ihned za ní, nad mou poznámkou jen lehce zavrčel a z poza zad vytáhl láhev vodky a postavil ji na stolek před Mirr. "Budu hodný"ušklíbl se./ Arwen: Již jsem byla u budovi a pomalu jsem šla dovnitř. Skoro nikoho krom Kath jsem tu neznala. Došla jsem do hlavní místnosti a koukala kolem.
20:31Rebekah1: Nalila si plnou sklínku Whiskey a vypila jí. / Elena: Sedla si na nějakou sedačku a popíjela. / Kol: Pil nějaký alkohol. :D/ Elijah: Sledoval ostatní./ Klaus: Hledal společnost a popíjel.
20:33Arian: Upíjela jsem ze svého panáka whisky pomalu, protože jsem stejně neměla, co jiného dělat a sledovala okolí v domnění, že se tak aspoň trochu zabavím. 
20:36Will: Trošku se uvolním "Asi něco tvdého.."povím klidněji,,a mírně se o něj opřu ramenem./Tess:Dojdu ke stolu kde je alkoholnaliji si na napiji sevšimunu si neznámého kluka (Kol xD) mlčím..
20:40Liam: Nakonec jsem to vzdal a vzal si prostě whisky. Posadil jsem se na sedačku kousek od té neznámé dívky(Elena) a popíjel. 
20:43Mirrala: Při pohledu na lahev vodky mi zajiskřily oči. "Super" řeknu a hned jí čapnu do ruky a čtvrtku si naliji do skleničky. "A ty mlč" zavrčím na Pansy a probodnu jí pohledem./Pansy: Též jí probodnu pohledem "nejsi moje matka!" syknu potichu a zamračím se.
20:49Aki: Vešla společně s ostatními "čau Mirr"usměje se, očima hledá ježíška. /Alex:šel najít Reb. /Av:uviděla Klause. /Stef:dusí smích
20:54Katherine: Posadí se na pohovku někam do ústraní a povzdechne si, pije whiskey. / Chriss: "Neschovávej se a dej si" usměji se a vymotám si ji před sebe. / Max: Sleduje pobaveně reakci Mirr. / Arwen: Výrazně si všechny prohlíží, přijde si sama.
20:56Rebekah1: Popíjí a poslouchá hudbu. / Elena: "Ahoj" usměje se a odloží alkohol./ Kol: Podá té dívce flašku.(Tess) / Elijah: Sedne si na křeslo. / Klaus: Spatří Avril, odložil alkohol a pousmál se.
20:59Arian: Začínala jsem se nějak nudit. Dopila jsem svou whisky a zase se odloudala k ostatnímu pití. Vezmu si další a chvíli tam zůstanu.
20:59Will: Střelím na něj "Baka..(Kdyby někdo nevěděl co je Baka tak idiot)"šepnu potichu *No jen počkej co se ti stane, až budem samy*pomyslím si dádesky 3:D/Tess:Pousměji se "Díky.."povím klidně,a po očku ho sleduji..
21:03Liam: „Ahoj“ pousmál jsem se a znovu se napil z již skoro prázdné sklenky. *Proč jsem si toho rovnou nenalil víc* pomyslel jsem si.
21:07Mirrala: Sledovala jsem Pansy a probodávala jí pohledem, načež mi začali tmavnout vlasy. "Nevyskakuj si, klidně tě prohodím oknem" řeknu a uchechtnu se "jdi si otravovat někoho jiného" dodám a napiji se vodky. Pousměji se./Pansy: Ušklíbla jsem se a nalila si whisky. "Nestojíš mi za nic, je s tebou nuda" řeknu a rozhlédnu se po všech./Joe: Do vily jsem došel jako poslední. Všichni tam už byli. Rozhlédl jsem se po všech a všiml si Mirr s Pansy, které se zase hádaly. Protočím očima a pohledem hledám Akiru.
21:08Aki: Uchechtla se a odcupitala kousek dál, konečně našla Ježíška a spokojeně došla za ním "AHoj" :3 s výrazem. /Alex:Našel Reb a dal jí pusu na tvář "čauky"/Av:Sledovala ho, pomalu se pousmála. /Stef:"Ahoj Mirralko"zazubí se
21:14Katherine: Docela mne to začalo nudit, když jsem uviděla Stefana, znala jsem ho jen přes Ness a Max se mi pochlubil co provedl Mirr. Zavrčela jsem./ Chriss: Políbil ji, "co?" šeptl a usmál se. / Max: Zavrčel, poznal ho po pachu, Vrazil mu pěstí a on spadl na zem. / Arwen: Spatřila jsem Kath jak hledí na dění kolem kluka (Maxe) ale nějak jsem to neřešila.Šla jsem se posadit na pohovku kousek od někoho (Klaus)
21:18Rebekah: "Ahoj" usmála se. / Klaus: Šel blíže./ Kol: "Nemáš za co" zasmál se./ Elijah: Pozoroval situaci./ Elena: Usmála se.
21:19Will: "Nic"povím usměji se mile vezmu Chrisovi jeho pití a hrknu to do sebe/Tess:"Co je?"povím udiveně a přemýšlím jestli sem něco neudělala blbě..
21:26Mirrala: "Mlč!" zvýším tón hlasu a dám ruce v pěst "proč mi alespoň dneska nedáš pokoj?" zeptám se Pansy a zavrtím nechápavě hlavou. Stuhla jsem na místě, když jsem poznala Stefanův hlas. *Zabij mně jestli bude nějakej průser* pomyslím si. Akorát, když jsem se otočila, ležel už Stefan na zemi. Dám si ruku před pusu abych se nezačala smát./Pansy: Začnu ignorovat Mirr a kouknu se na ty dva, co se "praly"./Joe: Pozvednu obočí a kouknu se směrem ke rvačce. "Proto moc nepiju" zamumlám a pohledem ukážu na ty dva. "Ale Stefan si to zasloužil" uchechtnu se.
21:28Aki: Kouknu na ty dva a podrážděně zavrčím. Potom se wampýří rychlostí dostanu ke stefanovi a pomůžu mu na nohy "Do prdele nechte ho bejt"uchechtnu se a spražím Maxe vražedným pohledem. /Av:šla ta ním. /Stefan:Zatnul zuby "Já vím já vím.."uchechtl se, s Akiřinou pomocí zas vylezl na nohy. Otřel si krev ze rtu 
21:33Katherine: "Někdo to udělat musel, že chlapče" ušklíbnu se schválně na Stefana a pobaveně je sleduji. / Chriss: "Hey, to bylo moje" -_- pohled a nakonec se zasměji a naleji si další. Přitom očima koukám na rvačku. / Max: "Nepleť se do toho" koukne na Akiru. Pohled stočí ke Stefanovi, "pro příště si to pamatuj ty svině" ušklíbl se. Vzal lahev alkoholu a odešel do tmavého rohu místnosti kde se sám posadil. / Arwen: "Ahoj" pozdraví ho a mile se usměje. (Neignoruj Rebekah! :'D)
21:35Rebekah: Podala mu jednoho panáka a pousmála se. / Elena: Upíří rychlostí se přesunula k té rvačce. "Nechte ho být." řekne a podívá se na toho kluka. (Stefan) / Kol: "Nic" odpoví./ Klaus: Zastaví se. "Ahoj"./ Elijah: Sleduje rvačku. :D
21:37Will: Trošku lezu na Chrisse at rvačku vidím naddčeně pozoruji :D/Tess:Jsem Tess a ty?"zeptám se mile snažím být apon trošku přátelská.
21:39Mirrala: Musela jsem se držet, abych nevybuchla ve smích. "Jo jo, to je když opiješ nesprávnou osobu" řeknu směrem ke Stefanovy a uchechtnu se. Pomalu jsem došla k Maxovy a přisedla si k němu. "Zasloužil si to, bastard jeden" zamumlám a pousměji se./Pansy: Protočím očima. "Slušná rána" uchechtnu se./Joe: "Akiro" šeptnu a odtáhnu jí od toho. "Nepleť se do toho, nevíš co se stalo, tak to nech na pokoji" řeknu a držím jí za ruku. "Nech je"
21:42Aki: Koukla na Ježíška "Já vím že se s ní vyspal. Neprávem. "zavrčela jsem a vysmekla se mu naštvaně. /Av:"Ahoj"odpoví Klausovi. /Stef:Koukl na Mirr "Jasně, hlavně že sis to užila co?"uchechtl se, slyšel jí. "Za všechno můžu já.."zamumlal a opřel se o zed a rozkašlal se. /Alex:Pozvedl obočí a usmál se.
21:51Katherine: "Blbče" pohledem probodává Stefana když pronese poznámku k Mirr. / Chriss: Chytne ji za nohy aby se udržela. / Max: "Mám chuť se tam vrátit a vykopat ho odsud" zavrčím a probodnu ho pohledem. Přitom upíjímz lahve alkoholu. / Arwen: Mile se na něj usměje "Co piješ?" zeptá se spíš řečnicky.
21:57Rebekah: "No co?" / Elena: "Dobrý?" podívá se na něho. / Kol: Mlčí. /Klaus: "Nevím" zasměje se./ Elijah: zívne.
22:01Will: Střelím po něm pohledem "Nedržíš mě nějak blbě?"povím a kouknu na jeho ruce a zazubím se/Tess:"Promin.."poví kdy najednou mlčí..

22:02Mirrala: Zatla jsem zuby "asi to dřív udělám já" procedím skrz zuby, opět se mi vlasy zbarvily do černa. "Nenávidím ho, myslí si o sobě, jakej je pán, že může mít všechno" zavrčím a dám ruce v pěsti./Pansy: Opět jsem se rozhlédla po místnosti a všimla si čehosi průhledného u oken. *Co to je?* pomyslím si a vyjdu z chodby. Zašla jsem do další místnosti, kde bylo cosi průhledného. "Wat?" pozvednu nechápavě obočí. Sledovala jsem cosi neznámého a ani se nehla. *Duch to není* řeknu si v mysli./Joe: Odkašlu si. "Stefane, neber si mojí sestru do huby, nesnáším to" řeknu a zamračím se na něj.

22:05Aki: Hleděla na Ježíška "Jasně, i ty"zavčela tiše a vypařila se někam do stínů kde si hrála s mobilem. /Av:Koukla na něj, cosi zamumlala a šla k oknu. /Alex:"Je to fajn."/Stef. "Je mi dobře.."uchechtl se a koukl na Joea. "A vy si mě do huby brát můžete?"uchechtl se.

22:07Katherine: Asi to dělal alkohol či co, v mžiku jsem byla u Stefana a přišpendlila ho ke zdi. "Neber si do huby přátele!" zasyčím nevrle. / Chriss: "Proč míníš?" zasměji se. / Max: Kouká na Kath. / Arwen: Všimne se dívky co šla pryč a zvedne se.
22:10Rebekah: "Je" řekne. "Zatím." zamumlá. / "Hele" zasyčela a odtrhla tu holku. "Klid jo?" / Elijah: Vstal. / Kol: "Za co?" / Klaus: Něco zamumlal. D:D
22:17Will: Sednu si a zazubím se políbím ho../Tess:"Nevím asi za to že si najednou zmkl.."povím neklidně
22:18Mirrala: Zhluboka jsem se nadechla a snažila se nějak uklidnit. Jeho drzost mně dopalovala, neudržela jsem se a vampýří rychlostí byla u Stefana, přišpendlila jsem ho ke zdi a jednu mu flákla. "Zasloužil sis to, je ti to jasný?! Ta pěst i ta facka ti patří!" procedím skrz zuby a prodávám ho pohledem./Pansy: Klesla mi trochu brada. "Co to ksakru je ...?" zašeptám a udělám krok dozadu. Zůstala jsem stát na místě, když se na mně neznámý druh podíval a pomalu šel ke mně./Joe: Zavrtím nechápavě hlavou. "Notak, Akiro" řeknu a jen na ni koukám.
22:23Aki: Wampýří rychlostí se dostala k Mirr ap opadla ji za zápěstí a odtáhla od Stefana. "Přestante na něj dorážet, máte problém sn ím, máte ho i semnou"zavrčela podrážděně. Jenom koukla na Joea "Je to nespravelivý"odsekla jsem mu naštvaně. "Jasně, a Mirralka je Andílek"zasyčela. /Alex:mlčel. /Av:Odkašlla si, *Já to nesnesu..* zaupěla v mysli. /Stef:Uchechtl se, nic neřekl. "Akiro.."zamumlal jenom. Zajímavé že ho ted brání. Protřel si tvář.
22:27Katherine: Elenu ze sebe trhnu "nepleť se do toho" řeknu klidným hlasem./ Chriss: Posadí si ji na klín a dál sleduje rvačku, začne ho mrazit po zádech. / Max: Už to nevydržím, zvednu se a čapnu Stefa za flígr, vyvedu ho do vedlejší místnosti. "Mezi čtyrma očima?" syknu a jen se ušklíbnu kdy jsem trochu napitý./ Arwen: Šla jsem za Pansy, uviděla jsem to "Hej! Jdi...!" zakřičela jsem na ni.
22:30Rebekah: "Co?" pozvedne obočí. / Elena : Potichu šla za nimi. Maxe srazila na zem a podržela ho podpatkem a poté odešla./Kol: Mlčel./ Klaus: Šel za Avril./ Elijah: Šel blíže. 
22:36Mirrala: Probodnu Akiru pohledem a sežehnu jí zápěstí, takže mně pustila. "Nesahej na mně" zavrčím a pohrdavě na ní kouknu. Všimnu si Eleny, která zašla do pokoje za Maxem a Stefanem. Už teď se mi to nelíbilo. Hned co Elena vyšla, jsem jí chytla a přitlačila ke zdi. "Tos neměla dělat" řeknu a od zápěstí až k prstům se mi rozhoří po kůži oheň./Pansy: "Arwen ... Pojď sem, mně se to nelíbí" zamumlám. Zdi okolo nás ztmavli. "Co se děje?" zeptám se./Joe: Chytnu se za hlavu. Rozhodl jsem se do ničeho nemíchat a zůstat neutrální.
22:39Aki: Uchechtnu se. "Ty nemáš vubec jaký právo sahat na Stefana"zasyčela jsem. /Stefan:"Dej mi pokoj a já dám pokoj tobě a Mirrale. "zavrčel, vyšel za Elenou a odstrčil od ní Mirralu. Kašlal na to že se popálil a jednoduše s ní odešel do jiného pokoje "Proč to děláš?"/Alex:Nic"./Av:Koukala z okna, tvářila se klidně, ale její oči byly smutné. 
22:45Katherine: "Zabiju tě" zajiskřily mi oči a já sledovala jak odchází. / Max: Postavil se a zasyčel "ignorantní srabe" šeptl výsměšně tak aby to šlyšel a šel k Mirr. Chytl ji za rameno, ačkoli se spálil. / Arwen: "Pansy, pojď zpět!" syknu a jdu blíž k ní. Duch se blížil, velmi rychle.
22:47Rebekah: "Fajn." začnu si hrát se sklínkou a poté vstanu./ "Stačí říct, že nesnáším nespravedlnost?" chytla se za krk který měla popálený. / Kol: Popíjel./ Elijah: Šel za Kolem./ Klaus: Chytil Avril za ramena.
22:52Mirrala: Uhasila jsem oheň a ruku dala podél těla. "Nemám je ráda, do jednoho. Myslí si o sobě hrozně, myslí is, že jsou nejlepší ... Jsou namyšlení" zamumlám a obejmu Maxe. "Nenávidím je, zvlášť toho šmejda" dodám./Pansy: Okolo mně se utvořila tmavá aura. "A-Arwen?" šeptnu nervózně a podívám se na auru. "Co je to?"/Joe: Pomalu jsem došel k Akiře "já ti říkal, ať se do toho nepleteš" řeknu a pousměji se.
22:54Aki: Koukla vražedně na Ježíška. "Z části je Stefan něco jako muj bráchaa ona nemá žádný právo se do něj jakkoliv srat"zavrčela jsem nepřátelsky. /Alex:Koukl na ní a vypil to. /Avril:Zachvěla se a koukla za sebe. Byl to Klaus. /Stef:"To já taky ne"pousmál se, nevěděl zdali je to tím alkoholem, nebo něčím jiným, ale dal jí rychlou pusu na tvář. 
22:59Katherine: "Kašlu na toho hajzla" zavrčím. / Max: Tiskne ji k sobě kdy uslyším zvláštní okřiky z chodby. / Arwen: "Pansy!" sykla a rozběhla se k ní do aury.
23:01Rebekah: Políbila ho a vzala si flašku. /Elena: Usmála se. / Kol: vydal se blíže k Elijahovi./ Elijah: Zastavil se./ Klaus: Mlčel.
23:05Mirrala: Zvednu hlavu a rozhlédnu se po chodbě "co to ... Bylo?" zeptám se. "Taky jsi slyšel něco ječet?" zavrtím nechápavě hlavou./Pansy: "Arwen ... Pomoc" šeptnu a zadívám se na přízrak. Oslaboval mně./Joe: "Na to jsem se neptal" odseknu. "Pouze se bránila, co je na tom špatného?"
23:10Aki: Zavrci,rychlosti se dostane k vykrikum"Pansy?!".Av:"Klausi.."

23:10Aki: Alex:Oplati ji polibek.Stef:Pousmeje se a kouka na ni"Neslyselas neco?"

23:12Katherine: Stuhnu, "Arwen?" šeptnu. Všude bylo najednou takové chladno, tajemno. / Max: Tiskl Mirr pevně ke své hrudi a neodpovídal,, schovával Mirr lehce za sebe a koukal do chodby odkud to šlo./ Arwen: "Pansy" vykřikla a strhla ji k zemi.
23:16Rebekah: Dopila flašku. "Co to bylo?" /Elena: "Ano" popáleniny se jí začaly hojit./ Kol: "Co to sakra je?" / Elijah: Pokrčil rameny. "Nevím." / Klaus: Odtáhl jí stranou xDD
23:18Mirrala: Zaslechla jsem, jak někdo vykřikl Pansynino jméno. "Co je to tam?" zeptám se znova a dívám se po zdech, které tmavly./Pansy: Zůstala jsem ležet a dívat se do stropu. Mlčky jsem se dívala na tmavé stěny, které byli ještě před chvilkou světlé./Joe: "Hm?" pozvednu nechápavě obočí a jdu tam, kam běžela.
23:22Aki: "Pansy!"vybehnu k ni,jenze pak se prudce zastavim.Al:''nwn''
23:23Aki: Av:"Hm?" Stef:Stahl ji k sobe a polibil ji na rty.Jemne ji namackl na zed

23:26Katherine: Koukám do chodby. / Max: Tisknu ji pevněji. / Ar: Začala ji táhnout po podlaze rychle k ostatním. "Pansy!" křičela.
23:27Rebekah: " Slyšel jsi to?" pozvedne obočí./ Elena: Polibek mu oplatí./ Elijah a Kol: Stojí a mlčí./ Klaus: Mlčí.
23:29Mirrala: Zbystřím, jak Arwen táhne Pansy ven z místnosti. "Bože" zašeptám a rychle k oběma doběhnu. "Co se jí stalo?" zeptám se a zahledím se na Pansy, která nevnímala. Párkrát jsem jí profackovala, nepomohlo to./Pansy: *zatím v bezvědomí :D*/Joe: Zastavím se a sleduju všechny, nakouknu do místnosti. "Heh, co to je?" zeptám se nervózním tónem a vyjdu radši z místnosti.
23:30Aki: Koukne na stvoreni"Lidi,asi mame problem".Al:"Ne,co?"

23:31Aki: Av:Polibi ho. St:Polibi ji opet a natiskne se na ni,vzal ji kolem pasu

23:34Rebekah: "Křik" pozvedla obočí. "Nebo je to tím alkoholem." / Elena: Polibek mu opět oplatí a poté se mu zahledí do očí. / Kol: Vydal se za hlukem. / Elijah: Sedl si./ Klaus: Začal jsem jí líbat a přitiskl jí ke zdi.¨

×××

Dál už si to ta Tyrkysová mrcha neukládala, protože musela jít na mobil >:3